Loading...

اخبار

آیفون 14 با قابلیت‌های جدید

نوشته شده در : 2022/08/04 - 10:21
درباره ویژگی‌های احتمالی آیفون 14، خبرهایی به گوش می‌رسد. شنیده‌ها حاکی از آن است که آیفون 14 در رنگ بنفش عرضه خواهد شد.
در عرض دو ماه آینده، شرکت اپل از آیفون 14، رونمایی خواهد کرد. براساس شایعات، این مدل جدید دارای قابلیت صفحه‌نمایش همیشه روشن (Always display on ) است. براساس این قابلیت جدید و شگفت‌انگیز، ابزارک‌های صفحه قفل دائما روی صفحه نمایش نشان داده‌می‌شوند و امکان عدم نمایش آنها وجود نخواهد داشت. نکته جالب درباره قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن این است که شرکت آیفون این ویژگی را به گونه‌ای در آیفون 14 طراحی کرده که تاثیری بر عمر باتری نداشته‌باشد. 
آیفون 14
احتمالا آیفون 14 به لحاظ گزینه‌های ذخیره‌سازی تفاوت چندانی با سری‌های قبلی نخواهد داشت. دیگر تفاوت این مدل جدید با سری‌های قبلی، قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 30 واتی است. همچنین قاب باتری MagSafe آن هم در مقایسه با قاب باتری سری‌های قبلی وزن و اندازه بیشتری دارد. دوربین اصلی آن 48 مگاپیکسلی خواهد بود. سری‌های پیشین گوشی آیفون یعنی آیفون 13 پرو و پرومکس دارای نرخ تازه‌سازی 10 تا 120 هرتز بودند.
براساس شنیده‌ها، احتمالا این مدل جدید دارای صفحه نمایشی 6.1 اینچی است. آیفون 14 با قیمت احتمالی 1099 دلار، وارد بازار خواهد شد. همان‌طور که ابتدای مطلب هم گفتیم، در دو ماه  آینده، آیفون 14 ارائه خواهد شد. باید صبر کرد و دید کدام یک از این ویژگی‌های احتمالی را دارا خواهد بود. 
آیفون 14





 
برچسب ها : آیفون iOS اپل

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!